Oferta

System do obsługi nieruchomości

Funkcje:
•    Ewidencja gruntów, budynków i lokali (użytkowe, mieszkalne, pustostany itp.)
•    Definiowania i kontrola budżetu wydatków
•    Obsługa procesu rejestracji i podziału środków na umowach:

  • Umowy z wykonawcami zewnętrznymi
  • Rejestracja i rozliczanie zleceń
  • Obsługa umów ryczałtowych
  • Środki na umowie pobierane są z wybranych pozycji budżetu

•    Baza budynków i lokali z możliwością rejestracji dokumentacji m.in. :

  • Zlecenia
  • Dokumentacja techniczna,
  • Protokoły, zdjęcia itd.
  • Umowy najmu, dzierżawy
  • Remonty

•    Obsługa na poszczególnych administracjach budynków
•    Rejestracja innej dokumentacji pod dokumentem budynku / lokalu / działki
 

Powrót do listy

Partnerzy: