Oferta

Systemy CRM

Podstawowe funkcjonalności:
•    Baza klientów (w tym potencjalnych), dostawców, partnerów wraz z osobami kontaktowymi
•    Integracja z bazą GUS
•    Rejestracja informacji o osobach kontaktowych

•    Z poziomu karty kontrahenta dostępne są wszystkie powiązane z nim informacje i dokumenty np.

  • korespondencja (tradycyjna i mailowa)
  • realizowane projekty
  • aktywności/pozycje kalendarza
  • faktury (kosztowe i sprzedaży)
  • dokumentacja

•    Wykorzystanie bazy kontrahentów jako wspólnej książki adresowej do adresowania poczty email
•    Możliwość integracji bazy kontrahentów z systemem ERP lub FK
•    Rejestracja maili przychodzących i wychodzących
•    Rejestracja aktywności (pozycje kalendarza) z poziomu skrzynki pocztowej
•    Kategoryzowanie aktywności np. spotkanie u klienta, spotkanie z dostawcą, rozmowa telefoniczna
•    Zbiorcze raportowanie aktywności np. wg miesiąca, osoby wraz ze zliczaniem ilości i czasu
•    Wielokryteryjne wyszukiwanie danych i możliwość exportu wyników do pliku CSV
•    Wspomaganie tworzenia i wysyłki ofert
•    Rejestracja i obsługa zamówień
•    Rejestracja umów
•    Rejestracja projektów sprzedażowych (targetów)
•    Obsługa korespondencji seryjnej (mass-mailing)
•    Obsługa call-center (integracja z centralą telefoniczną)
•    Opcjonalnie interfejs na urządzenia mobilne dla wybranych funkcji 

Powrót do listy

Partnerzy: