Oferta
Systemy CRM
Podstawowe funkcjonalności:
• Baza klientów (w tym potencjalnych), dostawców, partnerów wraz z osobami kontaktowymi
• Integracja z bazą GUS
• Rejestracja informacji o osobach kontaktowych
• Z poziomu karty kontrahenta dostępne są wszystkie powiązane z nim informacje i dokumenty np.
- korespondencja (tradycyjna i mailowa)
- realizowane projekty
- aktywności/pozycje kalendarza
- faktury (kosztowe i sprzedaży)
- dokumentacja
• Wykorzystanie bazy kontrahentów jako wspólnej książki adresowej do adresowania poczty email
• Możliwość integracji bazy kontrahentów z systemem ERP lub FK
• Rejestracja maili przychodzących i wychodzących
• Rejestracja aktywności (pozycje kalendarza) z poziomu skrzynki pocztowej
• Kategoryzowanie aktywności np. spotkanie u klienta, spotkanie z dostawcą, rozmowa telefoniczna
• Zbiorcze raportowanie aktywności np. wg miesiąca, osoby wraz ze zliczaniem ilości i czasu
• Wielokryteryjne wyszukiwanie danych i możliwość exportu wyników do pliku CSV
• Wspomaganie tworzenia i wysyłki ofert
• Rejestracja i obsługa zamówień
• Rejestracja umów
• Rejestracja projektów sprzedażowych (targetów)
• Obsługa korespondencji seryjnej (mass-mailing)
• Obsługa call-center (integracja z centralą telefoniczną)
• Opcjonalnie interfejs na urządzenia mobilne dla wybranych funkcji